Varför tänker jag på Björklöven en dag som denna? Det känns som att fallet kan bli hårdare än Allsvenskan, när media har grävt fram all skit. Nä det är fan dags för Strandraggarna på kansliet att ta sitt ansvar!
Simmalugnt: Du har aldrig kommit på tanken att dom har varit i högsta grad medvetna om vad som håller på att ske? Kanske dom också har gjort allt för att komma till rätta med problemen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer