1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1305471

Sv: Martin Sonnenberg
Skarin: Det var verkligen tur för dig att löste sig...

Snygg t-shirt btw! Du köpte den av turken innan bängen kom va?

Svarskommentarer

Sv: Martin Sonnenberg

Sonnenberg ansluter till jul, det är bara att säga grattis. Fram till dess har ni, precis som flera av er påpekat, en tunn forwardstrupp. Jeremy Boyce-Rotevall är ju en oerhört duktig spelare som briljerar i J20. Han nämns både här och officiellt som en tänkbar inhoppare för t ex Björn Svensson.

Nu till min fråga, Linus Werneman som spelar i Timrås J20, har det pratats något om att ge honom chansen i A-laget under säsongen? De matcher jag sett med Timrås J20 denna säsong så har han varit bra.


Sv: Martin Sonnenberg
Ambroo: Laserturken? Japp. Sedan drog han iväg och dödade sina fogglar. Bra kvalle måste jag säga. På tröjan alltså.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer