Paddan: Du vet väl att Wikegård redan har lösningen på luleås spel, va? Det går att lyssna till i hans videoblogg. Om alla bara skulle lyssna på honom så skulle Luleå ligga på kvalplats...
Edit: Men för vanliga dödliga tränare så ska det enligt Wikegård ta 3-4 matcher mot Luleå för att klura ut nyckeln till att slå dom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Edit: Men för vanliga dödliga tränare så ska det enligt Wikegård ta 3-4 matcher mot Luleå för att klura ut nyckeln till att slå dom.
Redigerad kommentar