1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615019 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1307034

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18
Kattgubben: Så sjukt att det blir mål istället för utvisning, så sjukt oförtjänt. Tack Rönnmark.

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18
Olle: Men nu är det väl ändå dags att nån domarkontrollant eller nått går in. Hur ensidig kan en domarinsats bli egentligen???? Fy fan vad fördelar Leleå fått idag,

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18
vad händer?

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18
Olle:

Dax att Zebrorna hamnar i LOTTERI-nämnden snart.....

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18
Domaren har taskig tajming. Eller urkukat rättvisepatos.

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18
Olle: Jo fast vi får ju tänka på att Luleå är ett topplag och då är det väl välförtjänt eller nåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...