Frella: Du kallar hockey för väsentliga saker och likställer kläder med "skit". Skippar krogrundan för att gå på hockey etc. och åker dit det bär hän. Jag tycker det ger en bild av att du verkligen är en supporter som kämpar med ditt lag.
Men sedan avslutar du med att säga att det är värt pengarna så länge TIK spelar som de gör. Är det bara när TIK spelar bra som det är värt att heja på dem ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men sedan avslutar du med att säga att det är värt pengarna så länge TIK spelar som de gör. Är det bara när TIK spelar bra som det är värt att heja på dem ?