Får man förresten fråga hur många anmälda det var?
Människan är av naturen slö, därför verkar problemet sitta i att de flesta anmäler sig så sent som möjligt. Korkat men sant! Det är just denna problemaTIKen man måste försöka komma runt och hitta en lösning på.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Människan är av naturen slö, därför verkar problemet sitta i att de flesta anmäler sig så sent som möjligt. Korkat men sant!
Det är just denna problemaTIKen man måste försöka komma runt och hitta en lösning på.