Frella: Jorå jag håller med.. visst fan är det roligare när det går bra och jag förstod att du inte var vad jag brukar kalla "medgångssupporter". Finns för många av det slaget som alltid är Vi med laget när laget vinner men sedan pratar om Timrå när det går dåligt !
Nu var det länge sedan jag var hemma i Timrå.. har pluggat i Luleå några år och är nu bosatt i Malmö.. så det blir inte så många matcher per år tyvärr.. men så fort man har chansen så jäklar ! Jag hoppas du har planerat in en resa till malmö då i din bortarese-planering. !!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu var det länge sedan jag var hemma i Timrå.. har pluggat i Luleå några år och är nu bosatt i Malmö.. så det blir inte så många matcher per år tyvärr.. men så fort man har chansen så jäklar ! Jag hoppas du har planerat in en resa till malmö då i din bortarese-planering. !!!