Frella: Ja, kanske, jag vet inte. Bra dock att det blir en diskussion kring ämnet! Hur man kan göra för att slippa dylika "nederlag" i framtiden. Alla vi TIK-supportrar får ta åt oss av detta, på sätt och vis så "sviker" vi ju laget. Heder till de reseansvariga dock som anordnade resan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bra dock att det blir en diskussion kring ämnet! Hur man kan göra för att slippa dylika "nederlag" i framtiden.
Alla vi TIK-supportrar får ta åt oss av detta, på sätt och vis så "sviker" vi ju laget.
Heder till de reseansvariga dock som anordnade resan.