Frella: Jo så är det.. det är Tisdagsmatcher båda så jag förstår att det kan bli tugnt... ! Som jag sa tidigare så har jag inte varit i Timrå på några år.. men några ladan matcher blir det ju när man är hemma.. och man planerar ju faktiskt sina hemresor en del efter när Timrå spelar hemma :) !
Bland det mest irriterande jag vet är när folk i klacken eller vart de nu är står och gnäller och spyr galla över spelarena.. fan vad kass han är.. han är så jävla dålig.. inte pass är rätt från hans klubba.. byt ut karn.. SKJUT .. SKJUT... etc etc... och så 1 min senare...Peller persson är våran kung, våran kung våran kung... !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bland det mest irriterande jag vet är när folk i klacken eller vart de nu är står och gnäller och spyr galla över spelarena.. fan vad kass han är.. han är så jävla dålig.. inte pass är rätt från hans klubba.. byt ut karn.. SKJUT .. SKJUT... etc etc... och så 1 min senare...Peller persson är våran kung, våran kung våran kung... !