E-man: Jo det kan vara rätt störande, det klankas rätt friskt på Carlsson samt Nordgren har jag förstått. Dett kan jag inte förstå när dessa sliter nåt kopiöst på matcherna. Kanske inte är som Bure på grillorna & Gretkys känsla men nog så viktiga. Jag tillhör dem som kan klaga på vissa spelare(de brukar oftast göra mål sen) men jag är inte då den som ställer mig å hyllar han som årets bästa.
Samma med Thorsell i GIF han har gjort en del viktiga mål för GIF, men likförbannat vidhåller jag han som Allsvenskans sämsta forward & vägrar helt enkelt skrika med i hans ramsor de ggr jag står med Patronerna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Samma med Thorsell i GIF han har gjort en del viktiga mål för GIF, men likförbannat vidhåller jag han som Allsvenskans sämsta forward & vägrar helt enkelt skrika med i hans ramsor de ggr jag står med Patronerna.