E-man: Com Hem kommer nog aldrig att börja sända 5 av 6 ES matcher...det är nog för jobbigt, dessutom så sänder de juh alla DIFs macther redan(är det inte dem alla vill se? verkar så på com hem iaf), kanske därför deras supportrar samt övrig publik stannar hemma & ser. Då slipper de betala 130 spänn för biljett samt ta sig dit pris...ifall DIF skulle vara lite mer sällsynt på TV kanske publiken själv åker å ser vad som händer.
Jag har hört samt hört från andra som varit på matchen att det stått å gnällts på dessa, varför fattar jag inte, dessa 2 har juh varit ruskiga iår...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har hört samt hört från andra som varit på matchen att det stått å gnällts på dessa, varför fattar jag inte, dessa 2 har juh varit ruskiga iår...