Jag tycker att man borde vällja ut dom mest intresanta matcherna när spelschemat släpps och arbeta sten hårt med att få med så mång som möjligt.Man har då tid på sig att skapa ett interse bland folk för resorna.Ringa runt till alla,sätta upp olika lappar runtom i länet,skolor,arbetsplatser,busstationer, mm.
Det är bara en liten ide som kanske kan leda till något.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är bara en liten ide som kanske kan leda till något.
All heder till dom som försöker fylla bussarna!!!