Uno Gordon: Nu tycker tydligen pikkarainen att Timrå IK skall bet. hans böter på 40000kr,det bör han väl kunna göra själv med den lön han har 200-300000 /mån bör väl räcka för boten,det är väl dags att börja prestera istället för att ställa såna krav,det kan även vara en Tidningsgrod vad vet jag men men nåt sjukt är det om det är sant.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
200-300000 /mån bör väl räcka för boten,det är väl dags att börja prestera istället för att ställa såna krav,det kan även vara en Tidningsgrod vad vet jag men men nåt sjukt är det om det är sant.