RocknRolf2: Nej det tycker jag självklart inte, men just nu hjälper det inte att gnälla på domarna. Om ni maila nu kommer det inte hjälpa i denna match om det kommer hjälpa alls.
Det jag menar är att nu får spelarna fokusera på matchen och vända denna trend på hemma plan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det jag menar är att nu får spelarna fokusera på matchen och vända denna trend på hemma plan.
Forzzzzza TIMRÅ IK