Skarin: Misstänker att problemet är nog att alla kan bara inte ta ledigt i tid och otid. För helt klart är det en semmester dag som måste offras. En arbetsgivare som måste blidkas. En familj som har förståelse att deras fäder föredrar en vintersemmester utan familjen på en buss, en gång i veckan istället för att umgås med familjen några veckor /sommarn Bara en teori alltså, men är den så långt borta ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En familj som har förståelse att deras fäder föredrar en vintersemmester utan familjen på en buss, en gång i veckan istället för att umgås med familjen några veckor /sommarn
Bara en teori alltså, men är den så långt borta ?