Helg Ernest: Visst är det så, visst är det så. Men att intresset har svalnat så här kraftigt på bara några år är märkligt. Det är det jag menar. Vi hade oftast i alla fall en buss under de flesta bortamatcherna tidigare år.
Men men.......Gå ut och var glad, köp Club Zebra. Vi tar nya tag!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men att intresset har svalnat så här kraftigt på bara några år är märkligt. Det är det jag menar. Vi hade oftast i alla fall en buss under de flesta bortamatcherna tidigare år.
Men men.......Gå ut och var glad, köp Club Zebra. Vi tar nya tag!