Timrå Icon: Det är inget en svensk skulle gå ut att säga. Behövs en nordamerikan för det. Han har inte mindre rätt för det dock. Blir nog bra nu när Murley kommer in. Då kan vi få en vass förstalina med Murley, Corso, Pärssinen, alternativt Murley, Lander, Corso. För ärligt talat, Pikkarainen har ju inte prodocerat tillräckligt för att visa att han ska vara i en förstalina och Hirschovits är ju alldeles för ojämn. Andralinan för de två.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är inget en svensk skulle gå ut att säga. Behövs en nordamerikan för det. Han har inte mindre rätt för det dock. Blir nog bra nu när Murley kommer in. Då kan vi få en vass förstalina med Murley, Corso, Pärssinen, alternativt Murley, Lander, Corso. För ärligt talat, Pikkarainen har ju inte prodocerat tillräckligt för att visa att han ska vara i en förstalina och Hirschovits är ju alldeles för ojämn. Andralinan för de två.