Captain Crash: Eller så ska han bli pappa igen....
Annars; Älskar Corsos svar i Aftonbladet på frågan om han är en av lagets bästa spelare. "Jag tycker ju det. Annars skulle jag väl inte tjäna så mycket som jag gör."
Inen jävla jantelag där inte eller hycklande falsk blygsamhet. Underbart! :-D
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Annars; Älskar Corsos svar i Aftonbladet på frågan om han är en av lagets bästa spelare. "Jag tycker ju det. Annars skulle jag väl inte tjäna så mycket som jag gör."
Inen jävla jantelag där inte eller hycklande falsk blygsamhet. Underbart! :-D