Bragd-Birger: Jaha när man sitter o skriver en massa om derbyt ikväll så naturligtvis kommer nyheten om Murley då.
Ja ja bra att det blev klart. Jag håller med om det du skriver. Varför bara till Januari? Varför kan vi inte en gång för alla få ett avslut på Sonniesnacket. Nu finns det fortfarande hopp o det är fortfarande tveksamt om det kommer att ge nåt resultat om man bryter med Murley för att sen ta in Sonnie, som inte spelat nånting sen mars månad.
Hursom det är en senare fråga. Jag är väldigt nöjd med signingen av Murley.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja ja bra att det blev klart.
Jag håller med om det du skriver. Varför bara till Januari? Varför kan vi inte en gång för alla få ett avslut på Sonniesnacket.
Nu finns det fortfarande hopp o det är fortfarande tveksamt om det kommer att ge nåt resultat om man bryter med Murley för att sen ta in Sonnie, som inte spelat nånting sen mars månad.
Hursom det är en senare fråga.
Jag är väldigt nöjd med signingen av Murley.
Redigerad kommentar