Dessutom så kan jag tycka att Perra var det perfekta alternativet för oss. En lagbyggare som kunde få ihop spelarna till en enhet, skapa en "vi mot dom" attityd som gör att HJÄRTAT finns där in i döden. "En för alla, alla för En", typ.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom så kan jag tycka att Perra var det perfekta alternativet för oss.
En lagbyggare som kunde få ihop spelarna till en enhet, skapa en "vi mot dom" attityd som gör att HJÄRTAT finns där in i döden.
"En för alla, alla för En", typ.
Så har det inte blivit.