Kattgubben: Jag som.."arbetssökande" tycker att det är beklagligt att se såna som han lyfta lön för att skriva rader som dom flesta enbart kan matcha efter att ha dragit i sig en sjua renat och precis sett sitt favoritlag åka ur slutspelet i ishockey.
Jag intalar mig själv att det är en symbolisk summa han får och att han känner redaktören. Något känns otroligt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag intalar mig själv att det är en symbolisk summa han får och att han känner redaktören. Något känns otroligt.