1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314368

Sv: Silly Season 10/11

Nisse: Personligen är jag mest bitter på att man tycks ha sumpat Sonnenberg. En spelare som ville hit, en spelare som tydligen kände väldigt mycket för Timrå IK, men som inte verkar aktuell eftersom han inte kunde komma då Timrå ville att han skulle ansluta...trots att Timrå visste om att han ville hit redan på ett tidigt stadium.

En spelare med den inställningen och den historiken i föreningen är för mig en gåta att man väljer att avstå från.

El Maco: du vet hur jag är. En bitter jävel. Jag jobbar på det, promise.


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
ÖstrandsNisse: Bitter är bara förnamnet vad jag känner, men det är väl ödets lott med att vara Timråsupporter. man är härdad genom ett långt liv i skuggsidan av framgångslandet.....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...