1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314460

Sv: Silly Season 10/11
Olle:
Det är dementerat flera gånger från arenan!
Men vänner av konspirationsteorier menar att det är en sammansvärjning. Alla vaktmästare, ismästare m fl är skrämda till tystnad!

Om det vore så illa.
Varför kör man inte samtliga träninspass i Strimmahallen? Där är plattan ny!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Janken: Jag tycker som du att det är en orimlig förklaring på ett problem som överdrivits av subjektiva ögon (och då menar jag från timrå-supporterhåll i generella termer). När vi summerar säsongen så är det ingen som minns att voutalainen eller Louma varit långtidsskadade, att Sonntag fick en känning i höften den 31/11/10, det fastnar på hjärnan direkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...