1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 13163

Sv: Klacken
Det har varit mycket prat om klacken nu. Det jag kan säga om klacken är att vi håller en mycket bra klass på bortamatcherna. Jag har varit med på många bortamatcher och även sett vad andra klackar presterar i ladan. Så slutsatsen är att Timrå klacken är väldigt bra på bortamatcherna men ganska dålig på hemmamatcherna sen kan ni ju försöka förklara det med att det är dålig akustik i ladan men jag tror inte det är hela sanningen.

Personligen tror jag att det beror på att de som åker på bortamatcherna inte är de som står i klacken hemma i ladan. Visst finns det personer som jämt står i klacken både hemma och borta. Jag tror att om de som står i klacken på bortamatcherna skulle våga sig upp och stå med klacken på hemmamatcherna skulle det bli en betydligt större klack och ett mycket bättre drag.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...