1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1317314

Sv: Apropå nånting...
Olle: Nä det hade den inte, hela kedjan är inne i början av klippet.. Vadå finns ingen målchans, går ju inte att bedöma om det är en målchans eller inte när man börjar en spelvändning i egen zon.. Vi har 3 eller 4 fräscha spelare inne som alla är på rätt sida pucken, dom klarar nog av kontringen medan Corso byter, han är också den som är djupast ner i zonen så han har ändå ingen möjlighet att stoppa en kontring. En forward åker ju ofta och backcheckar medan resten byter, sen blir han "avlöst" och åker själv och byter. Vår diskussion är löjlig, men det är ingenting mot att du försöker få det där till att vara dåligt agerat av Corso..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Du har rätt, det är en löjlig diskussion. Min subjektiva uppfattning är att jag har RÄTT och du har FEL. Jättefel. "De gå int att förklara för dom som int förstå" och allt det där. Nu ska jag sätta mig i bilen och resa till strutsfarmen utanför övik. Det finns tydligen ett exemplar där som sitter med huvudet i sanden och vägrar att medge att företaget som producerar julmust heter "Apotekarnes" och inte "Apotekarnas".

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer