Lill-strimma: I den artikeln tycker i alla fall jag att det framgår att Corso gillar "Linkan". Så nått bra måste ju vår sportchef ha gjort i all den här bedrövelsen. Han kan ju inte vara genomdålig som många här inne vill påvisa.
Att det sedan mycket väl kan vara ett spel för gallerierna är jag medveten om. Corso snackar inte skit om Timrå och Timrå snackar inte skit om Corso. Om ena parten gör det försvårar det för båda parter till slut.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Att det sedan mycket väl kan vara ett spel för gallerierna är jag medveten om. Corso snackar inte skit om Timrå och Timrå snackar inte skit om Corso. Om ena parten gör det försvårar det för båda parter till slut.