Nybbe: Antar att det är det här ur Aftonbladet du syftar på:
"– Jag vet i alla fall att ”Linkan” inte vill se mig mer, haha. Han sa att något dålig kanske händer Timrå om jag spelar kvar i Sverige."
Hur tolkar du det? Jag tolkar det som att Linkan helst inte ser Corso i en konkurrerande klubb eftersom det skulle kunna innebära att han kanske kommer göra ett eller annat mål mot oss isf.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
"– Jag vet i alla fall att ”Linkan” inte vill se mig mer, haha. Han sa att något dålig kanske händer Timrå om jag spelar kvar i Sverige."
Hur tolkar du det? Jag tolkar det som att Linkan helst inte ser Corso i en konkurrerande klubb eftersom det skulle kunna innebära att han kanske kommer göra ett eller annat mål mot oss isf.
Redigerad kommentar