1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1319028

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Nisse: "lyfta till en mycke högre nivå"

Om vi vill utvecklas och öka omsättningen är nog en flytt in till centrala Sundsvall det enda realistiska alternativet.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Laken: Håller med om en flytt, men även lyfta på övriga plan, vilket betyder ungdomssidan, marknadssidan, VD, sportsidan d.v.s hela organisationen. Kolla på SAIK och lär, men vi har väl inget att lära av andra.....

Ambroo: Förvånad ? Detta med tunn trupp och allmänt strul har påpekats hela hösten här på HS, förutom vissa som försvarar det mesta verkställande ledningen gör och inte gör. Kan vi någon gång få lugn och ro ? eller är det så illa att vi inte förtjänar att vara ett elitlag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer