1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1319036

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Nisse: Linkan kommer ju hur som helst inte att gå mitt i säsongen, varför skulle han göra det? Vi har väl blåst alla pengar vi har på nyförvärv, allt han kan göra nu är väl att luta sig tillbaka och titta på eländet.

Däremot så kan han ju inte sitta kvar över nästa säsong. Timrå måste ju hitta en professionell sportchef och inte bara nån som kan tänka sig att ikläda sig rollen.

På förhand tycker jag inte att man kan kritisera hans värvningar speciellt mycket, ju längre säsongen lider desto mer tycker jag att man kan ifrågasätta perras förmåga att få dessa högavlönade spelare att prestera.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Olle: Jag vet att Linkan och TJ inte kommer att avgå mitt i säsongen och inser att det heller inte är någon lösning i nuläget. Det kommer heller inte att ske på årsmötet, det är bara ett spel för galleriet. Däremot är de de största och mest inflytelserika sponsorerna som bestämmer, som ställer kraven som säger till vad som skall göras och det är bara dessa som kan ordna detta, vi övriga får vackert hoppas att någon "snäll fe" förbarmars sig över klubben.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer