Nisse: Denna "fe" får gärna gestalta sig i form av en piska för det börjar bli dags för perra att ikläda sig rollen som bödel och sparka lite arsle på riktigt. Håglösheten är ju total...nollad mot brynäs, wtf?!
Jag tänker, för min egen sinnesfrids skull, skriva ut "BRYNÄS - TIMRÅ 2-0" på ett A2 papper och sätta upp det ovanför tvn så att jag inte ska lipa som en kärring nästa gång vi åker på en uddamålsförlust mot modo eller torskar mot AIK med 2-5...jag kommer att vara överlycklig i jämförelse med den skam jag känner efter en sån här torsk.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tänker, för min egen sinnesfrids skull, skriva ut "BRYNÄS - TIMRÅ 2-0" på ett A2 papper och sätta upp det ovanför tvn så att jag inte ska lipa som en kärring nästa gång vi åker på en uddamålsförlust mot modo eller torskar mot AIK med 2-5...jag kommer att vara överlycklig i jämförelse med den skam jag känner efter en sån här torsk.