1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1319077

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Ambroo: Tänk om man en gång när man vaknar och hämtar tidningen kunde få läsa: "Timrå på väg mot rekordvinst, den största i klubbens historia. Det stora problemet är att man har 7 juniorer som förtjänar istid i elitserien men laget har bara två skador och ändå 14 fw. 8 backar och två målvakter. Klubben har därför beslutat om utlåning. Ekonomichefen TJ förklarar att i och med det förväntade resultatet kommer klubben att vara skuldfri när nästa säsong startar. Detta kan vi tecka våra sponsorer och publik för som gör att vi i vår nya arena har 98 % beläggning." Sedan vaknar man väl av att ha snubblat över en utlagd gren så man far med huvudet rakt ner i snön.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer