Nisse: När arenan flyttas till stan (förutsätter att det kommer ske) så hoppas jag att hockey-gym också flyttas in och blir Sveriges modernaste hockey-gym med boende i anslutning. Tror att det blir enklare att locka hit talanger då.
lincoln: När du skriver att Timrå alltid är dåliga matcherna innan ett uppehåll, då menar du bara de två uppehållen den här säsongen va? Bara så att det inte blir några missförstånd.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
lincoln: När du skriver att Timrå alltid är dåliga matcherna innan ett uppehåll, då menar du bara de två uppehållen den här säsongen va? Bara så att det inte blir några missförstånd.