1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1319148

Sv: Silly Season 10/11
T T: Bara vi inte skriver ett kontrakt längre än en säsong i så fall, Linkan har gjort en enda bra värvning med 2 år eller längre på pappret.

För vem skulle det vara?

Gabbe Karlsson? Nej. Flopp och fiasko i år.
Kolan? Hahaha
Granath? Han gör väl iaf ungefär 2 snygga mål/säsong

Det måste fan vara unikt i Elitserien - Sagolikt jävla usel sportchef!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
"Linkan har INTE gjort en enda bra värvning med 2 år eller längre på pappret." ska det givetvis stå. Därmed är det heller inte så konstigt att vi har noll kontinuitet i lagbygget. Bra spelare spelar i Timrå max en säsong numera.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...