"När Timrå spelat färdigt grundserien, och om dom då inte gått till slutspel då är det dags att vara negativ. Ge dom en chans nu och se inte allt i mörker. zita"
F-n vad negativa och obalanserade ni andra är! Vi förlorar på bortaplan med 6-7 (!!!) ordinarie spelare frånvarande... Trots detta är vi ytterst nära att ta poäng! Laget kämpar på trots alla skador med får bara skit ändå.
En omgång kvar, sedan uppehåll och chans att få tillbaka spelare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"När Timrå spelat färdigt grundserien, och om dom då inte gått till slutspel då är det dags att vara negativ. Ge dom en chans nu och se inte allt i mörker.
zita"
F-n vad negativa och obalanserade ni andra är! Vi förlorar på bortaplan med 6-7 (!!!) ordinarie spelare frånvarande... Trots detta är vi ytterst nära att ta poäng!
Laget kämpar på trots alla skador med får bara skit ändå.
En omgång kvar, sedan uppehåll och chans att få tillbaka spelare.