1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615019 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1319337

Sv: Silly Season 10/11
RocknRolf2: Ja men Nubben hade ju en massa pengar som inte fans i Timrå för att bygga ett sååååååååååååå bra lag...För övrigt värdens sämsta afärsman, han bygger ett lag lyckats bra, men för att försöka bygga ett nytt försöker han köpa igen de spelare från tidigare lag, för en betydligt dyrare peng....ekonom sa bill visst sa bull:)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Harryhaffa: Ja Nubbens insats i Frölunda var verkligen patetisk på alla sätt och vis, det håller jag med om. Total brist på fantasi (Hahl, Pyörälä, Lehtonen osvosv) och sedan alla "smarta" floppvärvningar på det.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...