Blizzard: "AIK var väldigt bleka ska sägas. De hade väldigt svårt med det kreativa spelet hela matchen. Men jag skulle inte dra för stora växlar av det. De har bra fart och tyngd i många spelare och blir nog lika jobbiga att möta som Rögle och Mora varit som nykomlingar."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Blizzard: "AIK var väldigt bleka ska sägas. De hade väldigt svårt med det kreativa spelet hela matchen. Men jag skulle inte dra för stora växlar av det. De har bra fart och tyngd i många spelare och blir nog lika jobbiga att möta som Rögle och Mora varit som nykomlingar."
Jimmy efter Njurundamatchen.