Snoop: Tror snarare att det är upplagt för alla tiders noders slaktömning av våra köra nervikande krigare. Vi har aldrig, så länge jag minns, vunnit sista matchen innan ett uppehåll. När det dessutom är en sexpoängs match, att det är AIKmorarögle vi möter, och att trendbrytar Timrå möter ett lag med sex raka torsk...
Det är alltså upplagt för alla tiders mest oengagerande slaktömning. Herregud vad jag har ruggiga vibbar.,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är alltså upplagt för alla tiders mest oengagerande slaktömning. Herregud vad jag har ruggiga vibbar.,
4-0 till AIK