RocknRolf2: jag kan hålla med om totala tiden i tik som ett fiasko. han skulle behöva hålla lidas nivå med lello pp skott i två år för att tvätta bort det...
men det faktum att han pangar på från blå är guld värt! han får gärna fortsätta panga sönder aik forwards som slänger sig!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
men det faktum att han pangar på från blå är guld värt! han får gärna fortsätta panga sönder aik forwards som slänger sig!