Missade stora delar av matchen idag (var upptagen med annat, när jag väl kom hem var jag tvungen att fixa mat).
Men av det jag såg så verkade det tyvärr som att Lindvall inte kunde upprepa den goda insatsen från debuten. Men kanske jag såg de dåliga delarna bara kanske?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Missade stora delar av matchen idag (var upptagen med annat, när jag väl kom hem var jag tvungen att fixa mat).
Men av det jag såg så verkade det tyvärr som att Lindvall inte kunde upprepa den goda insatsen från debuten. Men kanske jag såg de dåliga delarna bara kanske?
Hur ser ni som såg hela matchen på saken?
Redigerad kommentar