mikenomad: Ållerviken ja! Det är mig ni kan tacka för att rycka strömming blev poppis igen i Sundvallstrakten för ca 20 år sedan. Det var nämligen jag som återupptog den traditionen och fick en jävla massa srömming. Sedan strömmande grannar till och såg vad jag sysslade med, sedan spred det sig. MittNytt var to.m och filmade mig i Ållerviken. Säger inte att jag startade det, hello no, bara återstartade det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och det var JAG. (My lame to fame)