Ska vi ta det gamla vanliga? "Alla föds som Brynäsare sedan hamnar en del fel i livet"?
Jag var tre när jag kom till Gävle, har aldrig känt mig annat än Brynäsare. Dock har jag ett speciellt ställe i mitt hjärta för Sundsvall (då menar jag Njurunda, Nolby, Kvissle, osv) och en liten del för Timrå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ska vi ta det gamla vanliga? "Alla föds som Brynäsare sedan hamnar en del fel i livet"?
Jag var tre när jag kom till Gävle, har aldrig känt mig annat än Brynäsare. Dock har jag ett speciellt ställe i mitt hjärta för Sundsvall (då menar jag Njurunda, Nolby, Kvissle, osv) och en liten del för Timrå.