1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1320062

Sv: Silly Season 10/11
mikenomad:
Nu är det som det är med säsongen. Och TJ med anhang får fan ta mig och fixa det som är kvar av säsongen. Jag skiter i om vi går till slutspel eller hamnar i kvalserien. Men överlever vi den här säsongen så måste det till en ordentlig städning inom timrå ik s organisation.

Tj måste kliva av till fömån för nytt blod. Helst Tomas Svedberg.

Christer Ericson. Tack för kaffet men nu är det dags för Janne Söderström att ta över rodret igen.

Sedan finns det ett antal på kansliet som inte har fattat att dom inte sitter där sin egen skull utan för dom som betalar för att se hockey:

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Gick inget bra för Västernorrland idag...
Modo-Djurgården 2-3 efter ordinarie! ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer