Laken: Står inte kritiken i hyfsad paritet med förlorade matcher och tabelläget?
nä nu är det bara att hoppas på jämnhet när vi får tillbaka spelare. Som det är nu förlorar vi när vi spelar bra och vi blir pinsamt förnedrade när vi spelar dåligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
nä nu är det bara att hoppas på jämnhet när vi får tillbaka spelare. Som det är nu förlorar vi när vi spelar bra och vi blir pinsamt förnedrade när vi spelar dåligt.