Inlägg: 1321104
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Olle: Ja exakt vem vet Olle. Tråkigt men sant nämdes inga namn bara att det var någon utöver de som lirade i laget innan uppehållet.
OM linkan nu ska värva så hoppas jag att han gör det från Nordamerika och inte föredettingar från någon slovakisk liga.
Edit: Det lustiga är ju att linkan säger "jag vet inte" på frågan om Sonnenberg är aktuell. Spelaren som varit aktuell hela jävla säsongen. Endera ljuger ju linkan eller så vet han inte själv vad han håller på med.
Redigerad kommentar