Timrå Icon: Hehe ja om inte annat så kan man spela på deras sinne för nostalgi och använda sig av deras pengar som räddningsplanka när man sopar bort sina egna på misslyckade värvningar och uteblivna sportsliga resultat :)
"Snälla snälla Peter, bara ett par miljoner till...freddan spenderade den förra på att förlänga Hållbergs kontrakt till 2014 och satte resten på svart på Casino Cosmopol"
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Snälla snälla Peter, bara ett par miljoner till...freddan spenderade den förra på att förlänga Hållbergs kontrakt till 2014 och satte resten på svart på Casino Cosmopol"
Edit: Om jag är bitter? Ja jag är bitter...
Redigerad kommentar