1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1322158

Sv: Silly Season 10/11
Simmalugnt: Nu följer jag inte debatten så noga på modoiternas forum men tänk om Erikssons kontrakt omöjliggör ett kontrakt med Pikkarainen eller Popovic? Det får i så fall ses som mycket fördelaktigt för oss.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Olle: Jag gissar att AE skulle ha någonstans mellan 100-150 brak/månad. De tycker iallafall jag vi borde kunna hitta en som är lite offensivare, rappare på rören och mer skottvillig för. Så i detta fall tycker jag Linkan gjorde rätt. Men med sina defensiva egenskaper passar han nog bra i MoDo

Sv: Silly Season 10/11
Olle:

Pikkarainen har väl inte gjort någon glad i Minsk de matcher han kunnat spela.

Och Popovic känns som en uppskriven flopptransatlant i mina ögon.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer