Tyvärr tror jag inte det blir några förändringar i klubben för inbördes beundran. Det är därför jag menar att det vore att dra ut på plågan att ha det så här en säsong till.
Det där med att utvärdera och lära av sina misstag, det verkar tyvärr inte ligga för den här föreningen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tyvärr tror jag inte det blir några förändringar i klubben för inbördes beundran. Det är därför jag menar att det vore att dra ut på plågan att ha det så här en säsong till.
Det där med att utvärdera och lära av sina misstag, det verkar tyvärr inte ligga för den här föreningen.