Snoop: Jag tycker sebbes senaste två matcher i Channel One speglar hans säsong ganska bra. Prestationerna framåt är inget att klaga på men hans uppspel, som man såg idag mot Tjeckien, är katastrofala. Han är inte ensam i Timrå på att vara svag i defensiven men när våran överlägset bäst producerande back visar upp blyga -1 i statistiken så har jag svårt att vara överlycklig.
Ge killen en kompetent backtränare/defensiv tränare och plocka ner honom på jorden lite så kan han bli något riktigt stort.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ge killen en kompetent backtränare/defensiv tränare och plocka ner honom på jorden lite så kan han bli något riktigt stort.