1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1322190

Sv: Silly Season 10/11
Laken: Vad är det vita just nu? eller måste vi vänta tills efter jullovet, när linkan kommer hem solbränd och skall ut på värvar turne.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
RED DEVILS: J20's framgångar, att några skadade spelare är/kommer tillbaka, att Sebbe E verkar ha hittat formen igen.

Allt beror på hur man väljer att se det.

Sv: Silly Season 10/11
RED DEVILS: Det vita just nu är att snart skall den vita (ljusa) snapsen sänkas till sillen ! Sedan kör vi igång igen med start mot Linköping borta, och förmodligen har 2-3 skadade spelare då hunnit bli redo för comeback! Nu firar vi jul sedan kör vi in i kaklet igen! Forza Timrå in med pucken, in med ballen !

Sv: Silly Season 10/11
Undra om Eric Moe skulle spela för samma pengar som Sonntag gör...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer