Finns det inget positivt att hitta i vårt eget lag kan vi ju gotta oss i andras motgångar istället
saxat från ett annat forum
"AIK hade tydligen ingen försäkring på MacNevin och hans skada blir mycket dyr för AIK som får betala full lön för en spelare dom inte kan använda på 4-5 månader. "
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
saxat från ett annat forum
"AIK hade tydligen ingen försäkring på MacNevin och hans skada blir mycket dyr
för AIK som får betala full lön för en spelare dom inte kan använda på 4-5 månader. "